Kwaliteitsbewaking
Om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen is Femia Counselling aangesloten bij:
ABvC Algemene Beroepsvereniging voor Counselling
Lees hier de gedragscode van ABvC
RBCZ Stichting HBO-Register Beroepsbeoefenaren Natuurlijke Gezondheidszorg
SCAG De gespecialiseerde geschilleninstantie voor therapeuten in de complementaire en alternatieve zorg
Bovenstaande verplicht me tot deelname aan intervisie, supervisie en bijscholing om mijn professie actueel te houden. Ik werk volgens de ethische code die is opgesteld door de Academie voor Counselling en Coaching www.counselling.nl
Verder heb ik een netwerk van vakbekwame mensen met aanvullende diensten, waar ik desgewenst naar toe verwijs.
Bij langdurige ziekte heb ik een vervangingsregeling met een collega-counsellor.
Heb je een klacht?
Femia Counselling streeft er naar om een hoge kwaliteit van haar hulpverlening te bieden aan cliƫnten. Mocht je desondanks toch niet tevreden zijn, dan kun je een opmerking of klacht altijd schriftelijk of mondeling indienen. Binnen vijf werkdagen ontvangt je een schriftelijke bevestiging van ontvangst. Vervolgens nodig ik je uit voor een gesprek, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Wordt dit doel niet bereikt, dan kun je de klacht overdragen aan de klachtencommissie van de
ABvC (Algemene Beroepsvereniging van Counselling). Klik hier voor meer informatie: Klachtenreglement ABvC.
Klik hier voor: Folder van S.C.A.G. (Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg): SCAG Cliƫntenfolder.
Privacyverklaring persoonsgegevens
Femia Counselling is verantwoordelijk voor de verwerking en bescherming van persoonsgegevens wanneer je deze website gebruikt en wanneer ik aan jou zorg verleen. In onderstaande pdf-file lees je de privacyverklaring van Femia Counselling.
Privacyverklaring Femia Counselling